Nahlasovanie problémov

V prípade zistenia nefunkčnosti siete používateľom je potrebné vzniknutý problém nahlásiť na HOTLINE alebo technikovi VI Družba  v pracovnej dobe. Pokiaľ problém nastal v čase, ktorý je mimo pracovnej doby, nie je možné zaručiť prebratie problému, môžete však odoslať e-mail. Po prebratí problému technik začne diagnostiku problému a na základe jej výsledkov vykoná nápravnú akciu v rámci pracovnej doby. Uvedené činnosti vyžadujú určitý čas, poprípade súčinnosť na úrovni Univerzity alebo výmenu problematického zariadenia, ktoré nemusíme mať na sklade náhradných dielov. Nie je možné garantovať dobu ukončenia zásahu inak ako, že bude vyvinuté maximálne úsilie na odstránenie problému v rámci definovanej pracovnej doby a technických možností tímu starajúceho sa o sieť.

 

Kontakty

HOTLINE

02/59244 944

Pracovné dni 07:00 - 20:00

Víkendy a sviatky 09:00 - 12:00

 


VI DRUŽBA

Branislav Krajčovič

technik siete

02/60299 521

it(at)druzba.uniba.sk

BLOK D1 - ŠTUDOVŇA

Po - Štv 07:00 - 15:30

Piatok    07:00 - 13:00