NAHLASOVANIE PORÚCH
Zistené poruchy a škody v ubytovacom priestore sú ubytovaní povinní bezodkladne ohlásiť zápisom do knihy porúch na príslušnej vrátnici, alebo prostredníctvom e-mailu na adresu
Treba uviesť číslo bloku, izby a krátky opis poruchy alebo škody. Pracovníci údržby sa uvedenému problému budú venovať najneskôr do 24 hod. v pracovných dňoch počas stránkových hodín:
Po – Štv 7:00 – 15:30
Pia 7:00 – 13:00
V prípade havarijného stavu je nutné okamžite kontaktovať službu na vrátnici osobne alebo na tel. č.:
02/602 99 111 (vrátnica, blok D1)
02/602 99 232 (vrátnica, blok D2)
Pri výpadku internetovej siete nahláste tento problém na HOTLINE
Ak dôjde k poškodeniu majetku Družby UK ubytovaným študentom (napr. z nedbanlivosti), ubytovaný je povinný túto škodu uhradiť vo výške podľa aktuálneho cenníka